Happymoom bigece önceden saat gece 3te Uyumuştu. Çok yorgundu.sabah sekizde uya dırıp oturma odasına götürdüm. 1 saat dayanamadı bile. uykusu geldiğinden emin olduğumda odaya geçtim. Uyuduğu odayı tanıyo. mamasını odada verdim. uyku arkadaşını eline verdim ona dalınca yatağına yatırdım. Sallanmak istedi." salla dur" yöntemini uyguladım.sallanmak istedikçe ağladı.önce 5 sn salladım 5 en durdum bi kaç defa tekrarladım. Sonra 6,7,8... Derken uyudu. Bu arada çok ağladığı zaman mecbur kucağıma aldım. İki gün çok direndi. Sonra çok taşlınlık yapmadı. Hala daha karnı tok olsa da emerek uyumak istiyo. İyice gözünü ovuşturunca alıyorum kucağıma. Emmesi yavaşlayıp gözleri kapanınca bırakıyorum yatağa derin uykuya orda dalıyor. Emerek uyumayı tam anlamıyla bıraktıramadım. Ama bıraktırmam şart.sütüm zaten az kendi bu şekilde yapınca ikizine süt bırakmıyo