Happymoom benim oğlumda öyleydi çığrından çıkmış vaziyetteydi.gece uykusundan önce saatlerce katıla katıla ağlıyodu. instagram da baldan_anne diye bi sayfa var. Uyku danışmanı. Onun dediklerini paylaşıyorum sizle.bebeklerde 45-60 dk da bir uyku döngüsü olurmuş. hafif uykuya geçerlermiş.destekle uyuyan(sallanarak, müzikle,kucakta, emzikle ya da emerek) bebekler bu döngülerde uyudukları destekleri ararlarmış.bu destek sağlanmadığında yani sallamayınca emzirmeyince falan kendini güvensiz hissedermiş . bu yüzden nasıl uykuya daldılarsa o ortam sağladığında bi sonraki döngüye kadar uyurlarmış. Desteksiz uykuyla deliksiz uyuma sağlanabilir. bütün postları okudum yavrum benim yanlışlarımla o hale gelmiş. Bazen emerek, bazen saatlerce sallayarak bazen ninniyle bazen müzikle uyutuyodum. Orda yazan tüm direktiflere uymaya çalışıyorum. Uyku eğitiminde 5.gündeyiz. Hala sorunları var ama büyük ölçüde düzeldi. İlk hedef sallamayı unutturdum. Deliksiz uyumuyo ama iki ya da üç defa uyanıyor geceleri. Gündüz yarımşar saatlik 3 uykuya izin veriyorum gece uykusuna dalması daha kolaylaşıyo. Saat 18.30 ya da 19.00 san sonra uyuduğu odadan çıkmıyoruz ve oda da loş ışık oluyor. İnşallah başarabiliriz.çünkü oğlum yüzünden kızıma bakamıyor hale geldim. Çok ihmal ettim yavrumu fırsat vermiyordu çok taşkınlık yapıyordu. Sürekli ağlıyodu huzursuz huysuzdur. hiç bişeyden memnun olmuyodu.genel olarak daha sakin .