naynini ebru5261 evet çok normal 😊 zamanla hiç yemeyecek geceleri 🥰 Osman gonulal izliyorduk biz, tavsiye ederim eğer izlemiyorsaniz
Lazziya23 ebru5261 ay dokunma kız hahaha uyusun 2 aydan sonra kendi isteyince kalkar zaten maşallah ne güzel gece uykusu güzel demekki
betulggd ebru5261 bırakın uyusun siz de uyuyun dördüncü ayda da uyusun artık diye dua edersiniz çünkü uyumuyorlar 🙈🤦🏻♀️
Lazziya23 ebru5261 bencede bizimki 6 aylık olacak dişten her saat başı kalkıyor o günlerini özledim ☺️
zeytinlipogaca ebru5261 benim bebeğim de 2 ay 1 haftalık 2 satte bir emziriyorum ama artık 2 satte acıkmıyor sanırım çünkü 2 saat oldu diye teklif ettiğimde çok ağlıyor 3 saate doğru gelirken emiyor acaba süreyi mi uzatmalıyım?
Noyanata 2 ay 10 günlük bebeğim var 1. Aydan beni kilo alımı iyi olduğu için doktoruma da danışarak ile gece 6 saate kadar uyumasına müsaade ettim. Son 10 gündür uyandırmadan emziriyorum yatağına geri bırakıyorum. Acıktığı için uyanmasada emiyor.
maygirl ebru5261 kilo alimi yerinde ise kndi uyanana kadr uyandrmayin ama 4 saatide gecrmeyin 3 3.5 aylik olana kadr geceleri..bize bu sekilde twsiyede bulunmustu doktorumuz bnde size iletmek istedim sadece😊