Bende 2. Gündeyim eğitimde oğlum 30-31 aylık arası bişey ay okadar beynim durdu ki onu bile unuttum 18 ağustos 21 doğumlu işte🤣 2. Günümüz klozet adaptörü ve basamak almıştım o baya teşvik etti dün çoook güzel cisini falan yaptı güle oynaya altınada kaçırdı tabi 2-3 kez bugün ama çok isteksiz wc yine yapıyor ama altına kaçırma sayısı 6-7 yi buldu bugün adeta kıyafet yetiştiremiyorum bide wc gitmek istemiyor kaçıyor falan buralardaki tavsiyeleri okumaya geldim biraz 7 aylıkta hamileyim bu arada o yüzden biraz zorlanıyorum dahada sabrım az ama doğuma kadarda çiş kaka olayını çözmek istiyorum kaka hiç yapmadı bu arada sanırım tutuyor kakasını