Biz de 3 yaş civarı denemiştik, çişi yapmaya çalışıyordu, kimi denk getirdi kimi altına kaçırdı ancak 💩 da sorun yaşamıştık, ürktü, yapmak istemedi, koltuk arkalarına saklandı vs. Üstelemedik bıraktık. Sonra birkaç ay sonra 3 yaşı doldurup tekrar denemek istedik. Bu kez kendisi istedi ve daha kolay gelişti. Kitaplar okuduk, hikayeleştirdik. 💩 biraz tedirgin etti, sticker aşığı olduğu için onu da öyle aştık. Her 💩 geldiğinde ve yaptığında klozet üstüne istediği sticker yapıştırıp kendisini ödüllendirdikçe o işlem de kolaylaştı ve sorun çözüldü gitti🙌🏻 İlk başlarda geceleri 2 saatte bir alarm kurup geceleri kendim kaldırıyordum, sonra bu süreyi uzattım. Çok üstelemeden ve beklentiyi minimum düzeyde tutarak ilerlemek bence iki taraf için de en sağlıklısı. Şimdi 5yaşı dolduracak gece gündüz rahatlıkla kendisi ihtiyacını giderebiliyor. Elbet öğrenecektir her çocuğun gelişim alanı farklı sırayla ilerliyor ve zamanı var. Bebeğinizi en iyi tanıyan sizsiniz, neyden hoşlanıp hoşlanmayacağını en iyi bilen de.. Bu süreci biraz onun seviyesine inerek ve zevk alacağı şekilde yaparsanız süreç daha rahat geçecektir🙏🏻 Kolaylıklar dilerim..