Allahkahretmesin1 lamiakus hatta haşladığım armutu activia yoğurt ile vermiştim probiyotik olduğu için bağırsaklarını düzenlesin diye çok çabuk geçirdi
lamiakus Allahkahretmesin1 şimdilik kala yaprı bakalım devam etcekmi alıscakmı . Kabızlık normal dimi zamanla alışcak peki bu zaman cokmu uzun ne kadar sürede alışıyor bağırsaklar
Nobodyyy111 lamiakus bizde doktor önerisiyle 5 aylıkken başladık ek gıdaya. Başlangıçta sadece yoğurtla kayısı püresini karıştırıp verdim hiç kabız olmadı şu an 6 aylık kayısı vermiyorum ama kabızlığıda yok. Ama ilk 1 ay meyve olarak sadece kayısı verdim.
lamiakus Nobodyyy111 bende elma armut muz veriyodum kabızlıktan sonra kestim muzu. Şimdi elma veriyorum. Kayısı sürekli vermek alışkanlık yapıyormu bagırsaklar için . Bide 5. Ayda kaç öğün ne miktarda nasıl veriyordunuz öğünleri
Allahkahretmesin1 lamiakus biz ek gıdaya 6 aylıkken başladık, başlangıçta kabızlık vs yaşamadık şu an 8 aylık sayılır 2-3 gün önce olmuştu dün geçti
Nobodyyy111 lamiakus 1 hafta boyunca tek öğün yarım kahve fincanı 2. Hafta 1 kahve fincanı 3. Hafta 1 buçuk kahve fincanı 4. Hafta 2 öğün
Nobodyyy111 LadyMarmelatte benim doktorum Hipp in kayısı püresini önerdi onu verdim ben normal kayısı denemedim açıkcası
kurabiyem28 lamiakus neler veriyorsunuz mesela. Açlıktan dolayı da kabız olabilir. Bağırsak boşalımı olmadığı için.
lamiakus kurabiyem28 yok cok verdiğim için kabız olmus heralde. Patatesle havucu kestim. Elma tatlı patates yeşil kabak karnıbahar veriyorum şimdilik kayısı kabızlığa iyi geldi