lamiakus eleştirmek için söylemiyorum yanlış anlamayın ama en önemli kriteri atlamışsınız. 180 gün tamamlandığında başlanır ek gıdaya 6 aylıkken yani. Erken başlamak bebeğin bağırsakları anne sütü/mama harici besini sindirmeye yeterli bakterileri yeterince barındırmadğı için kabızlık görülmesi muhtemeldir. Ayrıca ek gıdaya yeni başlayan bebeğe her şey çok az verilir 1 çay kaşığı -tatlı kaşığı -yemek kaşığı şeklinde yani doyması için değil ileride yiyeceği öğünerin tatlarına alışması için. Günde 1 öğün, gün ortasında olacak şekilde verilir buda. Çünkü sindirim başlamış olsun bağırsaklar uykuda yavaşlayacağı için bağırsakları yormasın sorun oluşturmasın diye. 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı için günde 3 4 gün yapmazsa doktora götürmeniz gerekli