Duhamm-91 sleepy leş ya :/
bi paket meraktan almştm
iğrenç bir bez markası :/
goon kesinlikle. Yumuşacık pamuk pamuk . Konforlu. Harika yani.
üç ay molfix kullandm. Onuda severdim. Ama bi goon da deneyim dedim. Ki bu esnada dier markalarıda deniorm. ( mühendisoğlunun önerdiği bezleri )
goona bayıldm kısaca