Duhamm-91 ilk önce sunu soleyeyım primanın ıcınde kullanılmaması gereken maddeler car ouzden sızdırma pişik yapmıyor kullananlarda aaa ne guzel pişik yapmıyor denılıyor kanserojen madde var.. bende 4 noya kdr slpey kullandım cok iyi gıdıyordu 4 noda bozduuu hep taşırıyordu pişik olmadı şimdi mıgrosun mınıesını kullanıyorum takıp edıyorum sabaha kdr mahsustan açmadım ck doluydu bez ama hıc taşırmamıs slpey olsa hemen taşırıyordu mınıesten suanlık vok memnunum