zcnnkbraa9 Benim de 2 ay 11 günlükken yapıldı bu gün. 3.aya girmiş oluyorsunuz niye telaş ettiniz bu kadar. Her yere asi aynı vakitte teslim olmayabilir. Sağlık ocaklarında uretilmiyor bu aşı dışardan geliyor.
112canan nurrr126 aşı takviminde 2 ay aşısı olarak gözükür o yzden 2 ay 2 günlükken yaptırdık ..korkmayın birazcık ateş yüksekliği yapıyor ki o da her bebekte aynı olmaz sonrasında başka bi yan etkisi olmadı çok şükür