nurrr126 Bebeğim 2 ay 1 günlük hemşire aradı yarın aşı var diye erken mi sizce ? Arkadaşım benim bebeğime 2. Ayın sonunda yaptılar sizinki çok erken diyor
kikiroz21 nurrr126 2 ay 1 gün olunca zaten 2.ayı doldurmuş oluyor? 2.ayın sonu gelmiş 3’e başlamış oluyosunuz işte o yüzden çağırıyorlar
nuroner nurrr126 yoı erken değil verem aşısı ayda 1kez mi ne geliyormuş o yüzden arkadaşınızın öyle denk gelmiş olması gereken sizinki zaten🙃 bebeğiniz 2.ayı doldurmuş oluyor zaten