baloglummm03 ula takıyor takıyor araba yükselteceğin de geri aliyr ben anlamiyom o yüzden çokta. Heycanli değilim🤣🤣🤣 hem ticaret hem ziyaret hesabı yapyor benim herif🤣🤣🤣beni birikim kasası olarak görüyor hrlde dün peşin peşin dedim hediye hediyedir satılmaz ona göre. Çok Gr li bişey alma vermem dedim büyük eve gececegizde. Onlarida alsam suanki evinde satsam. Büyük bı doğal gazlı eve geçsek daha güzel hediye olmazmi dedi. Dedim yok hediye tek kişiliktir bana aldığın hediyeyi sende kullanıyorsan o hediye olmaz dedim