emilia baloglummm03 Evliymişiz, sevgililer günü kapitalizmin oyunuymuş. Sevene hergün sevgililer günüymüş. O içinden geldiğinde zaten hediye alırmış. O yüzden bende bir şey beklemiyorum bugün. 😅
feyzaninemresi Bizde de henüz bişey yok, az önce kalktı işe gitti 🤷 hediye zaten istemem maddi durumlar ortada, ama en azından bir sarılma, kutlu olsun deme ne bileyim iyi ki tanıştık sevdik falan demesini isterdim
dmr0101 feyzaninemresi aslında ne basit şeyler istiyoruz öyle değil mi ? Sadece bir seviyorum diyip sarılmaları dünya bedel oysa ki 🤷🏻♀️
feyzaninemresi Pamukprenses_12 ben şanslılardanmışım, benim eşim öğleden sonra geliyor bazen eve, geldi sarıldı kutlu olsun dedi. Böyle günlerde hediyeleşmeyeceğiz demiştik o yüzden hediye almadım ama unutmadım da dedi 😍
alkoc emilia hahaha benim ki de öylee dedi biz sevgili değilmişsiz. Ama insan birazcık da olsa maddi olmasada manevi birşey istiyor ve bekliyor 😅
feyzaninemresi baloglummm03 valla öğleden sonra geldi eve, sarıldı biz aramızda önceden böyle kapitalizme kurban gitmiş günlerde hediyeleşmeyeceğiz demiştik, o yüzden hediye almadım ama unutmadım da dedi 😍
tubiiik_ baloglummm03 bungalov kiraladı oraya gidicez yarın 14 subat dolu oldugu için 15 şubatı ayarladı eşim
Esmaozc04 baloglummm03 iş nedeniyle İstanbul a gitti arayıp kutladı biraz maddi durumumuzda sıkıntılar çekiyoruz hediye almasını istemem normalde alan biri ❤️❤️
baloglummm03 tubiiik_ ahahaha biz kadınlar için eşe hediye seçimi çok az ya ama kadınlara milyon tane😭🤣