Dhi kızım eylülde 1. Sınıf olacak yani anaokuluna giderken hala ağlıyor sabahları ikna çalışmaları bir yandan hazırlamak bir yandan okula götürürsem yine kapıda ağlıyor ben hemen koyup çıkıyorum yoksa konuştukça iyice ağlıyor. sizin oğlunuz daha küçük inşallah düzelir kızımda okulda yaşadıklarından böyle oldu öğretmeni değişti bi anda yeni öğretmeni sevemedi mesela.