aysezz sol tarafımda dikiş bitiminde yuvarlak bişey var dıştan gözle görülür bişey yok ama dokununca bastırınca yuvarlak bişey var..adet zamanlarımda , ayakta çok kaldığımda,çok eğilip kalktığımda yumurtlama dönemlerimde ağrı daha da artırıyor o elime gelen şey gitgide büyüyor gibiydi.kadın doğuma gittim şikayetlerimi anlattım ultrason la bakıp bu tanıyı söyledi