Alya-t5 bende 1 buçuk yıl önce sezeryan oldum dediğin sıkıntı bende de var 3-4 aydır .. sol tarafımda dikiş bitiminde yuvarlak bişey var adet zamanlarımda , ayakta çok kaldığımda,çok eğilip kalktığımda yumurtlama dönemlerimde ağrı daha da artırıyor.kadın doğuma gittim endometriyozis tanısı koymuştu.visanne diye bi hap verdi ama kullanamadım yan etkisi çok çok fazla bende bulantı kusma şiddetli baş ağrısı artan migren atakları.birde ilacı kullandığın süre boyunca adet olunmuyomuş öyle demişti