Symailay Sakuratek rica ederim ilk başta çok ön yargıyla geldim ama şuan gideceğim diye çok üzgünüm hakkınız da hayırlısı olsun
Sakuratek tuzludakota memnunmusunuz? Batman nasil biryer doğu görevi icin? Bizde yazmayı düsünüyoruz tercihe ama emin olamadık. Eksı artı söyleyebilirmisiniz? Tsk ederim
biranne-2443 Symailay bizde özel harekat gayet rahatız. 1 gün çalışıyo bı gün çalışmıyo genelde evde su an çok iyi
Yigittsmom biranne-2443 merhaba polislerde orduda rotasyon var demişlerdi yani bir kaç yıl merkezde çalışıyosan bir kaç yılda ilçede çalışma zorunluluğu var demişlerdi doğru mu acaba
sevim5656 Symailay merhaba bizimde aynı şekilde geçti Mardin’den orduya geldik bizde 2022 de jandarma mı eşiniz