Sakuratek merhaba ben 2021 yılında geldim o zamandan bu zamana çok değişti özel kreşler var evler de ucuz diğer yerlere göre sosyal hayat çok yok ama burada arkadaşlıklarım çok iyidi avm vs aramadım çok havalar güzel oldu mu doğa da vakit geçiriyoruz genel de sağlık sistemi çok iyi diyemem insanı iyi bence esnaf falan anlaşıyoruz maneviyatı yüksek bir şehir 3 yıl çok çabuk geçti. Cizre biraz daha gelişmiş avm falan var orada merkeze yarım saat çevre illeri gezme imkanı da var diyarbakır mardin çok güzel böylelikle geçti zamanımız