sedanur38 korkmayın yapmiyor diye bir problem yok aksi takdirde içtiği anne sütüyse geç kaka yapar mama içen bebekler günde 1 defa yaparlar bebek için sık kaka yapmaması bu dönemde iyi bagirsaklar tam anlamıyla gelişmesini için kabızlık nadir olur gönlünüzü ferah tutun🌸