Benim bebeğim de yapmadı bir hafta civarı ben fitil verdim bir kere boşalttı, sonrasında düzene girdi iki güne bir yapıyor. Tabi zeytinyağını da deneyin ama fitil de korkunç öcü bir şey değil yani gerekirse yapılmalı ben öyle düşünüyorum. İki aylık bebeğime ikiye kırıp yapmıştım.