mervet10 benimki de öyleydi 3 ay bittikten sonra içmedi uzunca bir süre iştahsızlığı devam etti bazı aylar 300 gram anca aldı. Hep oyunlarla içirmeyi denedim sık ama az verdim ve ısrarcı olmadım. Şuan 9 aylık 1 aydır yemesi normale döndü. Genel olarak 3 aydan 9 aya iştahsız bir bebekti. 6 aylıkken diş çıkardı şuanda da diş sürecinde toplam 7 dişi çıktı. Hala sıkıntımız var. Dün çok güzel yerken bugün yemedi mesela. Hala gel gitli iştahı. Demir ilacına başlayınca sanki biraz iştahı düzeldi gibi. Ocean kullanıyorum ben içinde üzüm pekmezi de var. Ek gıdaya başlayınca da hergün 1 kaşık pekmez yedirdim fiks