ozgedoga23 benim bebeğimde 38+0da doğdu ama sağlık sorunları yüzünden (kordon dolanması) 1 hafta öyle kaldığı ve hiçbir doktor farketmedigi için 34 haftaya kadar gerilemiş 2 kilo doğdu prameture olarak geçtiler 3 ya kadar çok güzel kilo aldı 5.500 oldu sonrası yok bizde 2ay meme reddi yaşadık tam emmeye başladı 2haftada yarım kilo aldı derken influenza olduk 1 ayi geciktir onla cebellesiyoruz hiç kilo almamış şuan 6 25 aylık 6 kilo mmaa takviyesine başladık kabul etmedi ek gıdaya başladık çok az yiyo ve çoğu şeyi istemiyor bende napcami şaşırdım bu illet influenza gitmiyor 6 7 ay kalıcılığı varmis