tasdemirrr 14 şubat çıkma yıl dönümümüz, evde de bazı değişikler yapıyoruz, lambeder daha önce kırıldı o lambader aldı, bende eskiden bu zamana fotoğraflarımızı pano yaptırdım, kış odamıza asacağız, ortak kararımız ama 😅 bu sabah eve alışveriş yaptık o bana en sevdiğim peyniri aldı bende ona meyve suyu 😄 ikimizde çok mutlu olduk, tertemiz hediye işte 😅 sevginin günü yok bize göre, normalde de zaten özel bir gün olmasa da birbirimize hediye alırız, bu sene de böyle olsun, Allah herkese ağız tadı, huzur versin gerisi boş 🥲🙏