hiç bisey üstelik bide doğum günü ama yarın çocuğu hastaneye goturcem dönüşte minik de olsa pasta aliyim evde sürpriz yaparım dedim ama o da param yetecek mi bilmiyorum. Bu ekonomide herşey zor..maalesef yoksa isterdim bi magzaya gidip güzel bi deri ceket alayım borçtu kiraydi derken kendine senelerdir bi pantolon bile almadı 🥲 neyse döküldüm gece gece
Adeletin bu mu dünya ne mal verdin ne yâr dünya…
