GayeAlparslan hiç birseycik olmaz.Ben yaşadım aynı olayı 2 defa,geri dönünce besigine geçti.Hatta evde de dönem dönem aynı oluyor.Bazen aramızda yatıyor birkaç gün,sonra beşiğinde.2 haftadır da bı benle bı beşiğinde öyle geçiyor yani.Oğluma sarılıp yatmak,kokusunu içime çekmek çok hoş.Amannnn zaten belli bir yaştan sonra sarılmaya da izin vermeyecek kerata.