GayeAlparslan Oğlum 1 yaşında annemler köyde duruyor 1 haftalığına annemlere geldim ev sobalı olduğu için yer yatağı yapıp oğlumla beraber uyuyoruz 1 haftada hemen bana alışır mı normalde beşığinde uyuyor hiç yanıma almadım şimdi kadar
lidokain GayeAlparslan valla mecburi biz 6 ay beraber yattık oğlum alismadi şu an iki yaşında . Eve geldik sorunsuz beşiğinde yattı
birinsan14 GayeAlparslan ben 1 ay kaldım böylr birlikte uyuduk döndüğünde normal kendi yatağına kpyfum sorun olmadı
joyfulmom GayeAlparslan doğduğundan beri kızım besikte uyudu ve hep yanımda uyutmam derdim çünkü kendi yatağına alışmasını istedim öyle de olmuştu kızım bir bucuk yaşında iken annemlere gidince bir hafta yanımda yatırdım eve geldik ve beklenen oldu asla besige yatmadı yatsa da kıyamet koptu ağlama krizleri başladı ve yaklaşık beş aydır ortamizda uyuyor besige tekrar alıştırmaya çalışsam da asla ve asla yatmıyor🥺
canimbenimm GayeAlparslan 5 aylikken bende köye gittim bir haftaliğina yanimda yatirmak zorunda kaldım. Uyku arasinda memeyi hemen ağzina alınca tabi beşikte olduğu gibi degil eve dönünce de ayni olmasini istedi. 11 aylik suan alistiramadim hala. Umarim sizde oyle olmaz
Matiasli Alısmaz keyfını cıkart eve gecınce yıne besıgınde yatırırsın bı sure sonra orayada odaklanır
GayeAlparslan Matiasli ay çok rahatladım 1 senedir bana alışmasın ayırması zor olur diye o beşiğinde ben koltukta yatıyorum aynı odada keyfini çıkartiyim o zaman
GayeAlparslan lidokain ben alışcak ayırmak zor olucak korkusuyla hiç oğlumla beraber yatmadım keyfini çıkartiyim o zaman siz kaçıncı aylarda beraber yatmıştınız
MadamMommy lidokain valla biz 3 ay beraber yattık dün beşigine koydum diye gündüz uykusu uyumadı,gece yanıma aldım geri zor alışacak yerine.Bazi bebeler alışıyor canım 😔
Temmuz5_ adaatuna 7 ay 8 günlük 4. Ayından beri koyun koyuna yatan ben 😂😂 cidden hep diyorum ki beşiğinde yatsın ama bir türlü tekrar koyamıyorum :// evde tekim eşim mesleğinden ötürü yanımızda değil boşver diyorum ona sarıl yat diyorum sonra eşim gelince sıkıntı oluyor beşiğe koy diyorum olmuyor yani yapamıyorum 😂😂
lidokain GayeAlparslan doğdu beşiği yatağıma birlesikti 6-7 aya kadar. Sonra oda içinde uzaklastirdim. 17 aylıkken annemlere gittik 23 aylıkken evimize döndük.
adaatuna GayeAlparslan 5 gün zorlanır 10 gün zorlanır hepsi alışıyor merak etmeyin birlikte uyumak mükemmel🥰🥰
KaynanaYiyen GayeAlparslan yani zorlansakta evladımız değil mi? Hayatımdaki en güzel şey uyurken onu izlemek. Neden biliyor musun? Çünkü uyumaktan nefret ediyor. Uyumuyor. 🤣🤣🤣🤣
Temmuz5_ Temmuz5_ gelince derken izine işte 15-20 gün eşimde yatmak istiyorum maalesef oda olmuyor ortamızda uyuyor 🥹🥹😂😂
adaatuna Temmuz5_ ya biz her gün üçümüz uyuyoruz eşim de ben de o kadar memnunuz ki minicik ellerini koklaya koklaya uyuyoruz
GayeAlparslan adaatuna evet tabiki ama yanımda kimsem yok tek başıma büyütüyorum eşim akşam 10 da geliyor oğlum uyuyunca yemek çamaşır bulaşık onları hallediyorum yanıma alışmasın diye hiç almadım alışırsa bütün evimin işi kalır yüzden alışmasını istemiyorum inşalah 1 haftada alışmaz
GayeAlparslan birinsan14 çok sevindim 1 sene sabrettim yanıma almadım 1 haftada alışırsa 1 seneki bütün uğraşım boşa gidicek diye korkuyorum içimi ferahlattınız kaç aylıktı beraber uyuduğunuzda
GayeAlparslan ozlm18 alışsın istemiyorum zaten 1 haftalığına anneme geldim evi sobalı üstümj açar emekler uyanır duymam sobaya gider diye mecbur yanıma aldım 1 haftada alışmaz inşallah
adaatuna feyzaball korkunç bir şey olarak görüyor herkes oysaki insna ömründe kaç kere böyle uyuuacak ki maksimum 1 sene olsun :)
birinsan14 GayeAlparslan 5 aylıkken, 1 yaşında ve 17 aylıkken böyle birer aylık gitmiştim. Ben de hep kendi yatağında uyuttum
GayeAlparslan joyfulmom sabırlıyımdır tekrar beşiğine alışması için gecelerce uykusuz kalıp geri alıştırırım ama o sürecin oğlum için yıpratıcı olmasını istemiyorum sadece siz geceleri başını bekleyerek uğraştınız mı geri alışması için yinede alışmıyor mu geri
joyfulmom GayeAlparslan çocuktan çocuğa göre değişir bence belki de gelince oğlunuz direk yatar besigine hiç belli olmaz. Ama kızım için çok uğraştım besige yaklaşınca bile kıyameti kopardı. Yanımda uyutup besige koydum gece uyanıp ağlama krizlerine girdi yanıma alana kadar susmadı en sonunda pes ettim artik. Eşim durumdan çok memnun ben hep böyle uyumak istiyordum iyi oldu diyor biraz daha böyle devam edecek gibi
GayeAlparslan joyfulmom ben zaten doğumdan beri oğlumun odasında uyuyorum gece sürekli uyandığı için eşimle uyuyamıyoruz inşallah geri çabuk alışır beşiğine