Defnegzm pipetli alacaktım pipetliye 9. Ay geçilmesi gerektiği söyledi doktor bende eczaneden alıştırma bardağı diye geçen biberondan aldım çok küçük zaten kendi kaldırıp içebilir bile bi kaç kere gösterince sen bide zaten çok çok su içmedikleri için büyük pipetliye şu anlık gerek yok ama herşey pahalanıyor durumun varsa ondan da al koy kenarda
dursun 9. Ayında kullanmaya başlarsın zaten bide ben bardakla felan vermeyi düşündüm seviyorsa bardak tutmayı ama hrp genzine kaçırıyordu vazgeçtim bardak sevdasından 😅