6 aylık ek gıda ile başladık alıştırma bardağı aldım yemek yedirirken yanına koyuyyorum isterse kendi içiyor küçük olduğu işin biberon kafasına dikebiliyor onu bazen ben teklif ediyorum yemekten sonra sürekli yanında sürekli teklif ediyorum yani içerse içiyor içmese kafasını çeviriyor 1 yaşına kadar zaten su şart değilmiş emziriyorum bi yandan öyle aman aman içmiyor zaten sütten karşılıyor su ihtiyacını