mom0989
mom0989 hipp mi ishal yapti bebelac mi anliyamadim tam kusura bakmayin
Mervvv bebelac
Asafsmomm sma kesinlikle
Asafsmomm aptamil kullanıyoruz çok şükür sıkıntı yaşamadık.
damlabozkaya aldık ama bebeğim öğürüyor bu mamayı ☹️