Merhaba henüz 26 günlük bir. Bebeğim var hastanede sarılık yüzünden mamaya başladık meme+mama olarak devam ediyoruz oğlum çok iştahlı bizde evolvia ile başladık ama artık gaz problemi yüzünden bırakmalıyız bugün hastaneden aptamil almamızı önerdiler siz tecrübeli annelerin farklı Bi önerisi varmı acaba ben hep evolvia kullanmak istiyordum ama hayal kırıklığına uğradım gaz damlasıyla desteklediğim halde kararıyor çocuk gaz çıkarırken