Tuba_2020 ya ben sıkı sıkı kapatıyorum sıfırda altı kaynayınca 1e 2ye getiriyorum lastiklerini sıkıyorum falan ama yok önce anneminki bozuldu sonra benimki çevirme düğme yerleri çıkıyor yerinden dandik bir şeymiş iki ayrı model aldık ikisi de aynı bir daha da tövbe