NewMomm1 Muzreis aç kalsa anlarsın sık sık uykudan kalkma sürekli ağlama idrarını az ve ya hiç yapmama gibi
NewMomm1 Muzreis hahaha benim eşimde 4 buçuk 5 kilo arası doğmuş benim rahmim kalp şeklinde olduğu için bebeğimin gelişimi gerilemişti o yüzden zayıf doğmuştu kibrit çöpü gibi😂😂😂😂
sevimailesi NewMomm1 oyy yerim.olsun iyi küçük doğmuş çünkü sağlıklı olsun yeterki cok kilo iyi degil sonra tasinmiyor🙄
NewMomm1 sevimailesi aynen öyle şu an bile zor taşıyoz😂 doğum kilosuna göre çocuk doktoru fazla almış çok besliyon dedi😒 ama kendi çocuk doktorumuz da gayet iyi diyor 😂neye inanacağımı şaşırdım