Muzreis Kizlar bebeğim iki haftada 300 gram almış 3 ay 20 günlük şu an. Anne sütü alıyor bana az geldi normalde ayda 1 kilo alırdı sağlık ocağında ki ebe de yorum yapmadı sizce nasıl sizinkiler bu ayda kaç almisti
sadekahve_bitter Muzreis 2 haftada mı 1 kilo alıyordu Hemşire değilde bir çocuk doktoru edinin detaylı bilgi verir Ve 2 haftada 300 gr ayda 600 gr eder gayet normal her ay aynı kilo alımı olmaz hareketlendikçe düşebiliyor öve çocuktan çocuğa fark oluyor.
sevimailesi Muzreis her bebegin gelisimi farkli bununla birlikte her ay değişiklik gosterebilir azalma görünebilir normal olduğu için hemsireniz bisi dememistir
NewMomm1 Muzreis 3. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar ayrıca ayda 500 gr. Alması normal sayılır. 2 haftada 300 gr. gayet iyi
gulsevyilmaz Muzreis her hafta her ay farklı oluyor kilo alımı biraz büyüdüğü için haraketlenince kilo alımı yavaşlar kalori yakıyor sonuçta.
usenmedimyaptimbirvelet Muzreis 3 aylık bebeğin kilosu 7.500 mü kaç kilo doğdu 4 falan mı her ay 1 kilo alıyosa
sevimailesi Muzreis gayet iyi cnm oğlum 3 aylikken 7500 du belirli Bi aydan sonra Bi tik düşebiliyor alımlar
usenmedimyaptimbirvelet Muzreis benim bebeğim 3600 doğdu o aylarda 6 veya 6.5 kiloydu sanırım gayet de iri duruyordu yani normal geldi o zaman bana bebeğinizin kilosu
Muzreis NewMomm1 teşekkür ederim sadece emdiği için korkuyorum süt yetmiyor da aç mı kalıyor diye kafam karıştı onceki aylar güzel alınca
sevimailesi Muzreis cnm 3 aylikken 7500 4 aylikken 8320 idi şuan 6 buçuk aylık 11 kilo iştahlı bir bebek çok olmasada bir tık duseblir ilk dönemler 1200 1300 gram alıyordu sizinki gayet iyi hatta bizim bebisler fazla bile kilosu
Muzreis NewMomm1 aile de irilik genetik eşim 5 kiloya yakın doğmuş bunu ufak bile buluyorlar kafası küçük diyorlar eşimin kafası falan teker kadarmış öyle derler hshsjwj
NewMomm1 Muzreis aç kalsa anlarsın sık sık uykudan kalkma sürekli ağlama idrarını az ve ya hiç yapmama gibi
NewMomm1 Muzreis hahaha benim eşimde 4 buçuk 5 kilo arası doğmuş benim rahmim kalp şeklinde olduğu için bebeğimin gelişimi gerilemişti o yüzden zayıf doğmuştu kibrit çöpü gibi😂😂😂😂