Duru1235 canım bence bu kadar korkma ve sana tavsiyem saglikla ilgili hicbir seyi netten arastirma çünkü bir burun akıntısı bile kansere gidebiliyor araştırıldığında 😑 konusma konusu da benim ygenim 3 yaşında falandı doktora goturduler hic konuşmuyordu sonra tabiki düzeldi bu konuşma işi biraz genetik olabiliyor, seslendiginizde bakmamasida birşeylere fazla daliyor olabilr, oyuna vs otizm gibi tanılar icin bundan cok daha fazla belirtiye ihtiyaç gerekir icini ferah tut bence..