sule176_ arelinannesi1 buzluga herseyi koyablrsn ben ne fazlaysa koyuyrm pratik oluyo gercektn hic bsy olmuyo o sene tuketyrm zaten
Ozra arelinannesi1 benim buzluğunda fasulye nohut hep bulunuy acil durumlara karşı hiçbir şey olmuyor yalnız buzu çözülmeden hemen pişirn