arelinannesi1 Kızlar selam bilmediğim için soruyorum fazla nohut hasladim da ben yarısını buzluğa atsam kilitli poşete koyup birşey olmaz demi ne kadar dayanır vs bilen var mı acaba
hayalperest2310 arelinannesi1 ben genelde çok pişirip atıp az az kullanırım yemeğe pilava çorbaya pratik oluyo
ahlelele_ahlelas arelinannesi1 ben her seferinde bir kilo nohutu haşlayıp buzluğa atıyorum aylarca durur bir şey olmaz
kanalize arelinannesi1 istediğiniz zaman çıkarıp kullanabilirsiniz bende öyle yapıyorum özellikle pilavı nohutlu seviyorum veya yahni için 🙏🏻