Serapyigitbulut Bizim doktor da önerdi sağ olsun kocam gidip ödüyor her ay 😊 hiç şu kadar tuttu da demez ilk menenjit aşısı olduğun da kart slipini gördüm 670 civarın da idi
Gmzbytr Rotayla aynı mı peki ? Benim kızım 10 aylık ben sadece rotayı yaptırdım menenjit aşısına geç mi kaldım acaba 😏
Mirac_21032019 Niloss milletin fakir olduğu aşikarda baştakiler icin vekilleri icin ayni şeyi söyleyemiycem...bir vekil 14 bin maaş aliyosa nasil fakir bir ulke olabiliyoruz
PonciKom Mirac_21032019 bısey sorabılırmıyım 2 doz olunca tek 400 tl verıyorsun degılmı yoksa 800 tlmi
Busraoxuz ozlemckmk doktorumuza daha dun sordjm , buyuk sehırlerde zorunlu orada fazlasıyla goc var ve rısk cok fazla dedı. Burası ıcın sımdılık gereklı gormuyorum dedı. Bır yastan sonra duruma gore yapılacak. Ama rota vırusu ılk doz yapıldı.