Atlas2023_ 52 yaşında 2,5 yıllık kanser mücadelesinin sonunda annemi kaybettim.6 ay sonra arkadaşım size benzer şekilde aniden gelişen bir sebeple babasını kaybetti.
O günden beri hep kendime sorarım ölümü beklemek mi,aniden kaybetmek mi? hangisi daha kötü?
7 yıl oldu cevabını bulamadım..
Rabbim yavrunuza uzun ömürler versin. bende destek almadım,pişmanda değilim.. acımı doyasıya yaşadım,başa çıkmayı öğrendim. çünkü bn böyle yapınca düzelecektim.. kendinize nasıl daha iyi hissedecekseniz öyle yapın,yardım almak kötü bişey değil,acıyla başa çıkmak için çok sağlıklı bir yöntem.. evet 51 yaş çok erken,torununa doyamamıış gencecik bir insan.. ama öyle ya da böyle kanata kanata bile olsa hayat alışmayı öğretiyor..
ben bizim ruhumuz iyileştiğinde yiitp gidenin o zaman huzur bulduğuna inanıyorum. Ruhları o zaman rahata erer,ben hep buna inandım..
başınız sağolsun Rabbim sabır versin