ks1210 aynı korku bende de var kii, babamı kaybettim 42 yasindaydi ve büyük depremi yaşadim, Ölüm zaten korkulacak bişi değil ki titrenilecek bir mesele çünkü kesin ve kesin başımıza gelecek istediğimiz kadar deve kuşu gibi kafamızı gömelim bu onu avcinin görmediğini isaret değildir ki önemli olan zamansız ölüm değil namazsız ölümdür, korkmamizin sebebi de maalesef ki iman zafiiyetimiz😓🥺 çünkü çok günahlarımız var ve Allah’a yonelemiyoruz hakiki bir kul olamiyoruz, şimdi kardeşim benim düşünelim tefekkür edelim senin kırmızı bir araban var tamam mı örneğin markasi ford olsun bende diyorum ki yetisin markasi ford olan kırmızı araba aşağıda yanıyor korkarsin dimii endiselenirsin ama araban olmasa aşağıda dusunmezsin rahat olursa işte bizde Allah’i ne kadar çok tanıdık ve ibadet ettik ne kadar çok haramlardan kaçtık inan o kadar çok rahat oluruz🥹💖zaten ölmeyeceğiz ki şu beden elbisemiz( cesedmiz) sadece toprak altı gardirobuna girecek o kadar, ruhumuz daha diri olacak, şu geçici dünyada sadece Allah’i razı etmek için yaşasak, peygamber efendimize komşu olma hasretiyle yanip tututssak, sahabe annelerimizde, Peygamber efendimizde demek mii ki bize hoşgeldinn güzel kardeşim seni çok bekledik deseler bize belki de böyle güzel bir diyara gideceğiz önce bizim yaptığımız amellerde hepsi sonra da Rabbimiz de bize sonsuz merhametiyle tecelli ederse olacaklar bu🥹💖 Hayalhanem’in hastalar risalesini dinlemeni öneririm kardeşim kabir vidoelari da çok güzel 💖 Peygamber efendimiz demiş ki Lezzetleri acilastiran ölümü sıkça anın, ölüm size gelmeden evvel yanii ölmeden önce ölunuz demiş💖sen tüm ibadetlerini yap, Allah’ı tani öğren ve Rabbimizin sonsuz merhametine de inan kardeşim hepsi dengede olmalı 🥹💖🤲