Benikocuk sizin için çok zor bir durum kendi ruh sağlığınız her şeyden daha önemli arkadaşlar da demişler zaten bence de beklentinizi minimuma indirmeye çalışın yoksa anlattığınız gibi bir insanla mutlu olmanız çok zor görünüyor. Eğer boşanmakta kararlıysanız sigortalı bir işte çalışmıyorsanız ve üzerinizde herhangi mal varlığı yoksa bulunduğunuz ilin barosuna dilekçe vererek adli yardımdan yararlanarak ücretsiz bir şekilde avukat edinebilirsiniz. (Kiranızı ödemek zorunda değil) ama anlattığınız şekilde eşiniz kusurluysa nafakaya ek olarak tazminat ödemek zorunda kalabilir çok yükse rakamlar çıkmasa da sizi bir süreliğine tatmin eder. Boşanma davanızda işinize yaraması için ki muhakkak gerekecek şimdiden delil biriktirmeye çalışın mesaj kaydı veya tanık vs. bunlar çok önemli boşanma davasında.
Son olarak lütfen çocuğunuza odaklanın zor biliyorum ama onun sağlıklı ve mutlu bir anneye ihtiyacı var ❤️🙏🏼