Merhabalar sevgili anneler bazı durumlardan dolayı eşimden boşanmak istiyorum .
5.5 aylık bebeğim var. Ev benim değil kira
Birikimim yok
Ailemden ayrı şehirdeyim
Aileme dönme imkanım yok boşanmamı istemiyorlar .(ablam bebeğiyle boşanıp eve geri döndü ve zor bir süreç yaşadılar. Babaevinde kalacak yer yok )
Tüm bu şartlardan dolayı dişimi sıkmaya çalışıyorum ama gördüğüm saygısızlık kişiliğime zarar veriyor
Böyle bir ruh haliyle de bebeğimi sağlıklı büyütebileceğimi düşünmüyorum.
Bana aile yuva olsun diye kendi ailemi bırakıp geldiğim bu şehirde
Kocaman bir yalnızlık yaşayarak bebeğimle tek başıma mücadele ediyorum.
Bebeğin velayeti için Şuan çalışıyor olmam mı gerekir
Önerileriniz neler ?