strongmother6
Bez kaynaklı olabilir kuşum, ben güzelce yıkadıktan sonra kurulayıp krem geçirmezse zeytinyağı sürerim. Çok da iyi geliyor.
Son zamanlarda Sleepy kalitesi düştü gibi bilmiyorum bana mı öyle geliyor. Özellikle kilot bez kullanıyorum Miray’a ama bezin pamuk kısmı emmiyor ve olduğu gibi kıyafetinde ve ister istemez pişik yapıyordu.
Tekrar çıtçıt olanından aldım bu defa pamuğun kalitesi daha iyi.