strongmother6 merhaba bir yenidoğan yoğun bakım hemşiresi olarak yazmak istiyorum ki biz yoğun bakımfa şunu uygulardık
Popoyu açık bırakıp (altına serme örtü) yüzüstü vs yatırıp ışık tutardık çok yakın olmayacak şekilde
İleri pişiklerde işe yarıyor
Başka bir sebebi olabilir mi bilmiyorum ama doktorunuza danışırsanız bazen steroid kremler veriyorlar 🥹