Esilaninannesi_ bizimkide o aylarda öyleydi sonra alıştı. Ama ben alışmasını annemin kucağında yıkamasına baglıyorum çünkü hep yıkarken biz tepeden bakıyorduk ona kendini savunmasız hissediyordu galiba, sonra o ara annemlerde kalmam gerekti küvetini de götürmemiştik, annem yıkıcagımız zaman kucağına yatırıp yıkadı aaa aa ben şok uslu uslu durmuştu. O gün bugündür banyoya bayılıyor