Esilaninannesi_ Bebegim 2bucuk aylik banyo yaparken cok agliyor korkuyor hic keyif almiyor banyodan ne yapcagimi bilmiyorum banyo yaptirmaya korkar olduk artik aranizda boyle olan var mi veya nasil bi cozum bulabilirim
Bilen7 Esilaninannesi_ kızım da öyleye katılırdı ağlamaktan. İnatla yıkamaya devam zamanla alışıyor☺️
3kedili2bebekli Esilaninannesi_ sakince konuşuyordum ben senin annenim sana zarar vermem falan diyordum bebeklerim yoğun bakımda yattı travmaları var ondan agliyorlardi bir de eşimi cagiriyordum ellerini tutunca sakinliyorlar
twinsmomm2 Esilaninannesi_ benim bebisler de öyle kıyametleri koparıyor 2 aylıklar her gün yıkıyoruz zamanla aliscaklar yapcak bişi yok
yoncaburak Esilaninannesi_ benm kızımında tek ağlamadan yaptığı şey banyo yapmak ben doğduğundan bu yana hergun yıkıyorum çok keyıf alıyor
Esilaninannesi_ Bilen7 ayy evet ya sanki cocugun bi yerine bise yapmis gibi agliyor korkuyorum artik banyo zamani gelince😀
OzgeSyr_ Banyo oyuncakları alabılırsınız ya da yıkanabılecek oyuncaklarını da banyoya sokun bebek sokun hadi yıkayalım vs kova olabılır denızde kullanılanlar fln benm kızm da cıkmak ıstemıyo😂
Esilaninannesi_ twinsmomm2 insallah ya bende cok korkuyorum artik banyo yaptirmaktan zamanla alisirlar insallah
twinsmomm2 Esilaninannesi_ alisirlar bence merak etmeyin insanın içi burkuluyor agliyolar diye de ama banyo sonrası ne güzel rahatliyorlar
Aselincimom Esilaninannesi_ benimki de ağlıyordu babannem şak diye su dökersen ağlar tabi dedi önce kovaya ayaklarını soktu sonra da eliyle yavaşça üzerine su döktü ağlamayı bıraktı şimdi ağlamıyor bazen eski kadınların fikirleri güzel oluyor
ttuuggcceeoozzccaann Esilaninannesi_ biximki de çok ağlardı şimdi odada ayrı ısıtıcı açıyoruz banyo suyunu bi tık sıcak sevdiğini farkettim 38 falan ayarlıyorum. Bi de önce genital bölgesini ıslatıyoruz çok az su dökerek artık ağlamıyor
nurrr126 Biz ilk ayak ve bacaklarından başlıyoruz banyoya en son kafasını yıkıyoruz o şekilde ağlamıyor denemediyseniz deneyin bi
sessi Esilaninannesi_ biz ilk zamanlar ağlar diye beze sarıp su dökerdik bebekler çıplak olmaktan hoşlanmazmış ilk ayaklarından başlıyorum yavaş yavaş yukarı çıkıyorum bazen göbeğine dokundurmak istemiyor su döküp geçiyorum kafasını yıkarken hep ağlar azda olsa en son kafasını yıkıyorum yatarken kafasını geriye doğru indirip hiç yüzüne su dökmüyorum birde çıngırakla susuyor birisi yardımcı olursa ellerini tutup çıngırakla oyalarsa hiç ağlamıyor 😊
Seastar Esilaninannesi_ Benim oğlumda maşallah nefes almadan cıyak cıyak aglardı😬zamanla alısıyorlar sacını en son yıkayın mesela.En cok saçtan hoslanmıyorlar genelde.Yuzune su gelirse de korkabılır siperli yıkama şapkası gibi aparatlar var yuzune gelmesin daha rahat olabilir.Ama sabırlı olun sudan cıkarınca sarılın. havluya sarıp sonra bıraz süt veya mama ile sakınleşir diye dusunuyorum☺️Bir de üstüne direk su dokmeyın minik müslin gibi bez koyun ole dokun.