mutluanne34 evet canım, benim çocukluğumda babamlar almazlardi öyle abur cubur falan haftada bir babaannem pazara gidicekte 1 paket bisküvi getiricek bizde yiycez veya bayramdan bayrama halamlar gelicek bize çikolata bisküvi getiricekler diye beklerdik ellerini gozlerdik bize bişey getirmişler mi diye öyle geçti çocukluğum o yüzden hep bu abur cubur düşkünlüğüm okula giderkende öyle harçlık vermezdi babam bize 2 günde bir 50 kuruş veya 25 kuruş vericek diye yüzüne bakardık çoğu zaman harçlıksız giderdik kardesimle okula arkadaşlarımız bişeyler ısmarlarsa veya aldıklarından ikram ederlerse yerdik etmezlerse onlar yerken biz bakardık durumumuz iyi değildi hoş şimdide iyi değil ama bunada şükür aç değiliz açıkta değiliz. Beni motive ettiğin için bana destek olmaya çalıştığın, zaman ayırdığın için ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim sana keşke yakın olsaydıkta arkadaş olsaydık seninle