mutluanne34 ya bende başlamak istiyorum aralıklı oruca ama açlığa dayanamıyorum hatta bazen tatlı krizine giriyorum. Cumartesi akşamı ayak bileğimde ağrı vardı eşime ağrı kesici kremle ovar mısın dedim tamam dedi ayağımı ovarken bacağıma parmağıyla bastırdı birkaç yere ve sende baya ödem var aşkım biraz olsun zayıfla benim için hava hoş ben seni böylede seviyorum ama senin sağlığını iyikiğini düşündüğüm için zayıfla diyorum yoksa sonun hiç iyiye gitmiyo dedi. Benim alt kat komşumda aralıklı oruçla baya güzel zayıfladı ama pek samimi olmadığınız için detayları soramıyorum size bari soruyum. Ne yapıyorsunuz, neler yiyip içiyorsunuz, kaç saat yemek yemeyip kaç saat neler yiyosunuz, nelere dikkat ediyorsunuz detaylıca anlatır mısınız boyum 1.57 kilom 84 ve artık iyice rahatsız etmeye başladı beni bu kilo