tugce7934 saribez bizim bu seviyeler düşük oluyormuş araştırdığım kadarıyla 100 un üzerinde olan bile varmış 😞 insllah sizinki de geçer zor bir vir durum
yumamiii sessi aa çok şaşırdım ne güzelmiş sizinki bizde şöyle ilerliyor; ilk gün 1 dilim yoğurtlu kek 2. Gün 2 3. 3 dilim diye daha sonra sütlü keke geçiriyor bu da aynı şekilde sonra peynirli poğaöaya geçiryor sonra peynir sonra yoğuet en son süt diye
sessi yumamiii her doktor farklı ilerletiyor bu süreci çocuk doktorumuzda farklı bir şey söylemişti 🙂