Saat tutmak hiç bana göre değil.spontan olunca daha güzel bence. Diğer türlü eğer çocuğun düzeni biraz bozulsa yeme içmesi de bozulabilir. Diyelim o saatte bir iş bir şey çıktı çocuk bebek geç yedi sonraki öğün ne olacak ya da hastalandı o öğünü emmedi gibi gibi. Bence acıkan emzirsin. Ha gerçekten kiloda gelişimde bir anormallik varsa bu durumda da gereken neyse o yapılır. Bebek obezdir ya da zayıftır o zaman saatli verirsin anlarım bu yüzden saatli verene de lafım yok ama ortada bir şey yokken fazladan stres yükü. En azından benim gibi biri için gerçekten çok stresli bir durum .