Bana sürekli saatli yedir çocuk böyle ilerde obez olucak vs diyorlar, ben hep şu zamana kadar o istedikce sadece anne sütü verdim, 5,5 aylık ve 7 kilo oğlum doktoru kilosunun normal olduğunu söylüyor , siz nasıl yapıyorsunuz, ek gıdaya da yeni geçtik ama tadım yapıyoruz sadece